Problem description
Jasio gra z Małgosią w grę w kółko i krzyżyk. Problem polega na tym, że ani Jasio, ani Małgosia nie potrafią stwierdzić kto wygrał.
Małgosia oczywiście zaczyna, potem Jasio i tak na przemian aż zapełni się cała plansza. Wtedy zastanawiają się kto wygrał – być może jednak w jakimś wcześniejszym ruchu nastąpiło już zwycięstwo. Na szczęście Jasio i Małgosia potrafią odtworzyć kolejne ruchy, które wykonywali na planszy.
Napisz program, który: wczyta kolejne ruchy Jasia i Małgosi, wyznaczy kto jest zwycięzcą gry i wypisze wynik na standardowe wyjście.
Wejście
Wejście składa się z trzech wierszy. Każdy z nich składa się z trzech
znaków. Każdy znak jest cyfrą 1
–9
określającą
numer tury, w której na danym polu pojawił się symbol.
Wyjście
W pierwszym (jedynym) wierszu wyjścia powinno się znaleźć jedno
słowo: JASIO
, MALGOSIA
lub REMIS
w zależności od tego, kto okazał się zwycięzcą gry.
Przykład
Input | Output | Explanation |
|
|
Sytuacja po wykonaniu sześciu ruchów (trzech Małgosi i trzech Jasia) prezentuje się jak na rysunku w treści zadania powyżej. Jasio wygrywa (pomimo tego, że w następnym ruchu Małgosia dopełnia swoją linię). |