Problem description


Dekodowanie tajemnic
(A)
Limit pamięci: 256 MB
Limit czasu: 1.00 s

W pewnym magicznym królestwie słów i liczb żył młody bibliotekarz Bajtazar, którego zadaniem było rozwiązywanie zagadek zapisanych w pradawnych księgach. W tej krainie panowała osobliwa magia: litery wewnątrz słowa mogły być dowolnie poprzestawiane, a mimo to każdy bez trudu je odczytywał – wystarczyło, by pierwsza i ostatnia litera pozostały na swoim miejscu.

Podobna zasada dotyczyła ciągów liczbowych. Mówiła ona, że ciąg liczb całkowitych jest czytelny wtedy, gdy jego pierwszy element jest najmniejszy w całym ciągu, a ostatni – największy. W przeciwnym razie ciąg uznaje się za nieczytelny. Na przykład ciągi [1,3,2,4] i [1,2,1,2] są czytelne, a [1,3,2] i [2,1,2] nie są.

Bajtazar odkrył jednak sposób na odczytywanie ciągów nieczytelnych. Najpierw dzieli cały ciąg liczbowy na czytelne fragmenty, następnie odczytuje każdy z nich, a potem łączy uzyskane informacje w spójną całość. Oczywiście im mniej fragmentów trzeba połączyć, tym łatwiej. Pomóż Bajtazarowi rozszyfrować treść proroctwa i napisz program, który wczyta ciąg liczbowy oraz wypisze najmniejszą liczbę czytelnych fragmentów, na jaką można go podzielić.

Wejście

W pierwszym wierszu znajduje się jedna liczba całkowita N. W drugim i ostatnim wierszu wejścia znajduje się N liczb całkowitych ai pooddzielanych pojedynczymi odstępami i oznaczających kolejne wyrazy ciągu.

Wyjście

Twój program powinien wypisać tylko jedną liczbę całkowitą – najmniejszą liczbę czytelnych fragmentów, na jaką trzeba podzielić ciąg ai.

Ograniczenia

1 ≤ N ≤ 300 000, 1 ≤ ai ≤ 109.

Podzadania

Podzadanie Warunki Punkty
1 ai ≤ 2 8
2 N ≤ 20 12
3 N ≤ 500 20
4 N ≤ 5 000 30
5 brak dodatkowych ograniczeń 30

Przykład

Wejście Wyjście Wyjaśnienie
6
2 3 1 1 5 1
3

Podział ciągu wygląda następująco: [2,3], [1,1,5], [1]

Wejście Wyjście Wyjaśnienie
5
5 4 3 2 1
5

Podział ciągu wygląda następująco: [5], [4], [3], [2], [1]

Wejście Wyjście Wyjaśnienie
4
1 3 2 4
1

Podział ciągu wygląda następująco: [1,3,2,4]